50 توصیه برای کسب‌وکار بهتر
قسمت دوم ۸.۷

۵۰ توصیه برای کسب‌وکار بهتر

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۶ | ۴ دقیقه

جدی گرفتن این توصیه‌ها، کسب‌وکار و زندگی شما را دگرگون می‌کند.

نوپانا: در قسمت اول مجموعه «50 توصیه برای کسب وکار بهتر»، به‌طور اختصاصی، به نکاتی در زمینه پول و سرمایه پرداخته شد. در این قسمت نکات مهم در زمینه کارمندان را بررسی می‌کنیم:

9- روحیه کارمندان را بالا ببرید

 در مورد هر چیزی که روحیه کارمندان را بالا می‌برد تحقیق کنید. به مواردی که عملی هستند، توجه کنید. این کار بازده شما را بالا می‌برد و محیط کار را برای همه دلچسب‌تر می‌کند.

10- مدیران اجرایی را بیشتر حمایت کنید

 با کارمندان ارشد و به اصطلاح «آچارفرانسه‌»های شرکت خود جلسه بگذارید. از آن‌ها بخواهید نیازهایشان را با شما مطرح کنند. حتی شاید آن‌ها نیازهای دیگر کارمندان را بهتر بدانند.

11- روش‌های مصاحبه را بهبود دهید

از خود بپرسید که چگونه مسیر انتخاب بهترین افراد هموارتر و دقیق‌تر می‌شود. داشتن تیم بهتر، موفقیت بیشتر شما را تضمین می‌کند.

12- کارمندان درجه یک استخدام کنید

ابتدا از اینکه حقوق و مزایای شما، به اندازه و رقابتی است مطمئن شوید. به شرکت‌های دیگر توجه کنید و ببینید که روش انباشت سود شما چگونه است و از روی آن بازدهی را بالا ببرید. این کار با داشتن کارمندان حرفه‌ای عملی‌تر است.

13- بودجه استخدام را بیشتر کنید

 هزینه استخدام یک نیروی جدید را به‌طور شفاف مشخص کنید. چون فقط یک‌بار استخدام می‌کنید، نگران هزینه‌ای که این کار برای شما دارد نباشید.

14- اصول کاری داشته باشید

در راستای ارزش‌های شرکت با افراد همکاری کنید. با این ذهنیت، افرادی متقاضی استخدام می‌شوند که به مسیر و نگاه شما به کسب‌وکار باور دارشته باشند.

15- بهترین متقاضیان را انتخاب کنید

به کجا آگهی استخدام می‌دهید؟ آیا معتبر است؟ آیا پیش از معرفی متقاضیان، با آن‌ها ملاقات کرده‌اند؟ این سوالات را از خود بپرسید و با بهترین پاسخ‌ها افراد را برای مصاحبه دعوت کنید.

16- هزینه غیرضروری کارمندان را کاهش دهید

سیاست کاری منعطفی را اتخاذ کنید، از مدیران و کارمندان ارشد مشورت بگیرید که چه چیزهایی را می‌توان تغییر داد. با کاهش هزینه‌های غیر ضروری، روی مواردی که به پیشرفت تیم کمک می‌کند تمرکز کنید.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید.

می‌توانید قسمت‌های پیشین این مطلب را در زیر ببینید:

50 توصیه برای کسب‌وکار بهتر: قسمت اول

برچسب‌ها: کسب‌و‌کاراستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا