چهارمین دوره مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد
با حمایت رسانه‌ای نوپانا ۸

چهارمین دوره مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۰ | ۳ دقیقه

مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد با هدف حل مسائل واقعی صنایع و شرکت‌های گوناگون، بهترین فرصت برای متخصصان رشته‌های مختلف در سراسر کشور است تا با یکدیگر در یک فرصت برابر و به دور از مدرک‌گرایی به رقابت بپردازند.

نوپانامجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد با هدف حل مسائل واقعی صنایع و شرکت‌های گوناگون، بهترین فرصت برای متخصصان رشته‌های مختلف در سراسر کشور است تا با یکدیگر در یک فرصت برابر و به دور از مدرک‌گرایی به رقابت بپردازند. دور چهارم این رقابت‌ها در ۱۲ رشته و بیش از ۲۰ گرایش برگزار می‌گردد. مرحله اینترنتی رقابت در اواخر بهمن و مرحله حضوری آن در اواخر اسفندماه برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام: ۲۰ بهمن‌ماه ۹۶

لینک ثبت‌نام: fanavard.ir

مجموعه فن‌آورد از سال ۱۳۹۳ با طراحی اولین دوره رقابت‌های ملی مهارت‌سنجی آغاز به کار کرد. پس از استقبال گسترده از سه دوره قبلی رقابت‌های فن‌آورد، بر آن شدیم تا در چهارمین دوره رویداد (فن‌آورد ۹۶)، رقابت را با انگیزه‌ و توانی بیشتر در حوزه هنر که شامل رشته‌های معماری، انیمیشن و گرافیک (که رشته گرافیک شامل گرایش‌های تبلیغات، هویت بصری، تصویرسازی، UI Design و انیمیشن است) و حوزه ICT شامل رشته‌های برنامه‌نویسی کامپیوتر، برنامه‌نویسی تلفن‌های هوشمند، اوسینت (Osint)، داده کاوی، برق، CTF و حوزه مدیریت شامل رشته‌های توسعه بازار، کمپین تبلیغاتی، و طراحی بازی (Gamification) برگزار کنیم.

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.fanavard.ir و یا کانال تلگرامی رقابت با آیدی @fanavard96 مراجعه نمایید.

گفتنی است این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود و کد تخفیف ۳۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها: رویدادرقابترویداد استارت‌آپیفن‌آورد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.