تشکیل نخستین هسته کارآفرینی حوزه سلامت در سازمان نظام پرستاری
با هدف بهبود شرایط سلامت کشور؛ ۸

تشکیل نخستین هسته کارآفرینی حوزه سلامت در سازمان نظام پرستاری

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۹ | ۲ دقیقه

نخستین هسته ی کار آفرینی حوزه سلامت در سازمان نظام پرستاری کشور تشکیل شد.

نوپانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، کارگروه کارآفرینی صبح روز سه شنبه با حضور دکتر ناصر محمدی مشاور رئیس کل سازمان  نظام پرستاری  و تنی چند از دانشجویان پرستاری در محل سازمان نظام پرستاری برگزار شد. 

در این نشست به مباحثی چون توضیح ساختار گروه و بخش های مختلف ، تعیین مسئول هر یک از بخش ها با توافق اعضا، تووضیح رویکرد و وطایف هر یک از بخش ها پرداخته شد که این بخش ها شامل آموزش و ترویج ، استارتاپ ها، از ایده تا محصول ، بازاریابی و فروش است.برای مثال مدیریت ماتریسی در حوزه ی بازاریابی ، برنامه ریزی ، اجرا ، نظارت مربی گری  و ... در حوزه ی آموزش و ترویج و به همین ترتیب در بخش های دیگر شفاف سازی برای اعضا هسته انجام و در نهایت ساختار مورد نظر چیده شد. 

همچنین در این کارگروه برنامه عملیاتی هدف گذاری در  دستور کار قرار گرفت که شامل تعیین تعداد کارگاه ها ، ایجاد هماهنگی بین اعضا از طریق مسئول هسته صورت گرفت تا مراحل بعدی همکاری و برگزاری جلسات با موفقیت طی شود.

برچسب‌ها: سلامتکارآفرینیاستارت‌آپنظام پرستارینخستین هسته کارآفرینی حوزه سلامت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.