تعداد شرکت‌های متقاضی نیرو از آزمون بخش خصوصی از مرز ۱۳۰۰ گذشت
در فاصله یک هفته تا پایان ثبت‌نام: ۸

تعداد شرکت‌های متقاضی نیرو از آزمون بخش خصوصی از مرز ۱۳۰۰ گذشت

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۵:۰۰ | ۲ دقیقه

در حالی که هنوز یک‌هفته به پایان مهلت ثبت نام کارجویان در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی مانده است، تعداد شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور متقاضی به کارگیری نیروی انسانی از این آزمون، عدد ۱۳۰۰ را پشت سر گذاشت.

نوپانادبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی ضمن اعلام این خبر گفت: در آغاز ثبت نام دومین دوره این آزمون ۱۱۰۰ شرکت برای جذب نیرو اعلام آمادگی کرده بودند که طی دو هفته اخیر تعداد این شرکتها از مرز ۱۳۰۰ شرکت گذشت.

قمری افزود: این آزمون برای استخدام در شرکت‌های خصوصی صنعتی، تجاری و فناور در سراسر کشور است و افراد بالای ۱۸ سال با هر سطحی از تحصیلات می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان پس از تکمیل ثبت‌نام علاوه بر آغاز فرآیند شرکت در آزمون، از خدمات طرح اشتغال باشگاه کار ایران نظیر آموزش، سوالات استخدامی و جانمایی شغلی بهره مند خواهند شد.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام کرد: این آزمون امسال در ۸ دسته شغلی ‌و با ۲۲۲ عنوان شغلی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است نام‌نویسی در این آزمون از طریق سایت رسمی آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir صورت می‌پذیرد و داوطلبان می‌توانند حداکثر تا سه شنبه ۱۰ مهرماه با مراجعه به سایت آزمون ثبت نام نمایند.

برچسب‌ها: آزمون استخدام بخش خصوصیمصاحبه استخدامیاستخداممحمدحسین قمریدبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصیشرکت‌های فناور
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.