قانون به داد کارآفرینان خدمات ارزش افزوده برسد
طاهرخاني: ۸.۷

قانون به داد کارآفرینان خدمات ارزش افزوده برسد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۶ | ۵ دقیقه

عضو كميسيون قضايي و حقوقي مجلس با بيان اينكه كشور در شرايط تحريم قرار دارد، گفت: نبايد ۳۰هزار فرصت شغل ایجاد شده از طریق خدمات ارزش‌افزوده اپراتوری را از بين برد بنابراین قانون باید به کمک آن‌ها بیاید.

نوپانابهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با نوپانا بر ضرورت حمایت قوه قضاییه از ظرفیت ۳۰هزار شغل ایجاد شده در حوزه خدمات ارزش افزوده اپراتوری تاکید کرد و گفت: قوه‎قضاييه به عنوان مجری قانون باید به حواشی ایجاد شده پیرامون "وس" ورود کند تا سر از نا سره جدا شده و به افراد و صنوف تهمت نابه جا زده نشود، همچنین درصورت وقوع تخلفی، متلخفان واقعی شناسایی شوند.

 کارآفرینان حوزه وس؛ سربازان جنگ اقتصادی

نماينده مردم تاكستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارآفرینان حوزه وس سربازان جنگ اقتصادی هستند، ادامه داد: قوه قضاييه مشکلات و مسائل پیرامون حوزه خدمات ارزش افزوده اپراتوری عادلانه برطرف کند تا علاوه بر روشن شدن حقيقت، شفاف‌سازی و جلب اطمينان مردمی به عملكرد مديران، ظرفیت ۳۰هزار شغل حفظ شود.

 وزارت ارتباطات هنوز مدرکی به قوه قضاییه درخصوص جرایم شرکت‌های وس ارائه نکرده

اين نماينده مردم در مجلس دهم در ادامه با بيان اينكه لازم است تناسب جرم با تخلف مدنظر قرار داده شود، گفت: باید با دلیل کافی دستور به تعطیلی شرکت‌هایی كه قادر به ايجاد شغل برای جوانان هستند همچون حوزه خدمات ارزش افزوده اپراتوری داده شود در حالی که وزارت ارتباطات هنوز مدرکی به قوه قضاییه درخصوص جرایم شرکت‌های وس ارائه نکرده است.

 نباید اجازه داد ماجراهای یک صنعت با ظرفیت بالا در رسانه‌ تبدیل به جنجال شود

وی با تاکید بر اینکه در بررسی جرم بايد همه جوانب مد نظر قرار گيرد كه هم حقوق مردم و مدعيان وفق موازين قانونی حفظ شود و هم مركز اشتغال تعطيل نشود، اظهار کرد: در حالی که در داخل کشور نهادهای امنیتی، قضایی، قانون‌گذار و تصمیم‌ساز، نظامی و انتظامی وجود دارند و دلسوزانه وظایف خود را انجام می‌دهند و می‌توانند برای حل چالش‌ها و مقابله با تخلفات وارد عمل شوند، نباید اجازه داد ماجراهای یک صنعت دارای ظرفیت بالا در رسانه‌های عمومی تبدیل به جنجال شود.

 باید واقعیت پیرامون وس را به درستی روشن کرد

وی معتقد است از آنجا که مسائل پیرامون خدمات ارزش افزوده اپراتوری متوجه آحاد جامعه و کارآفرینان است بنابراین باید با جدی گرفتن این دو مولفه واقعیت را به درستی روشن کرد.

خدمات وس مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح گرفته‌اند

وی اضافه کرد: بسیاری از کسب و کارهای نوین همچون صنایع دیگر توانسته‌اند با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح به اشتغال کمک کنند به همین دلیل باید از سوی مسئولان و به ویژه قوه قضایه مورد حمایت قرار گیرد تا حق و حقوق آن‌ها ضایع نشود.

طاهرخانی تاکید كرد: اگر کسی برای ايجاد اشتغال در چارچوب قانون تلاش كند بايد حمايت شود نه آنکه هر روز به طریقی تهدید شود و امنیت روانی آنها تحت‌شعاع قرار گیرد.

۳۰هزار فرصت شغلي ایجاد شده در حوزه وس قابل ناديده گرفتن نیست

عضو كميسيون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰هزار فرصت شغلی ایجاد شده در حوزه وس قابل ناديده گرفتن نیست چراكه اکنون کشور با وجود تحریم‌ها در شرایط حساسی است بنابراین قانون باید به کمک آن‌ها بیاید.

برچسب‌ها: سرویس ارزش افزودهبهمن طاهرخانیوسvas
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.