همراه با فروشندگان دیجی‌کالا در همه ایران
خانه‌ای برای ۳۰هزار کسب‌وکار ایرانی ۸

همراه با فروشندگان دیجی‌کالا در همه ایران

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۶ | ۴ دقیقه

تعداد مشتریان دیجی‌کالا در شهرهای مختلف ایران روز به روز در حال افزایش است و با توجه به رشد پرشتاب کسب‌وکار دیجی‌کالا و افزایش تقاضا، ظرفیت مراکز پردازش و توزیع دیجی‌کالا هم روز به روز گسترش پیدا می‌کند.

نوپانا: در حال حاضر مرکز پردازش دانش در تهران، مرکز پردازش اصلی دیجی‌کالا و بزرگترین مرکز پردازش خاورمیانه است. با این حال تعداد و وسعت مراکز توزیع و ارائه خدمات پس از فروش در شهرهای مختلف هم در حال گسترش است تا شرایط تامین و ارسال کالا برای مشتریان تسهیل شود.

تاکنون در شهرهای اصفهان، مشهد، کرج، شیراز، بوشهر، تبریز و اهواز و … مرکز توزیع سفارشات و خدمات پس از فروش دیجی‌کالا راه‌اندازی شده است و در شعبه‌های دیگر هم با افزایش تعداد سفارشات روزانه، مراکز توزیع گسترش پیدا کرده‌اند و ظرفیت آنها همچنان در حال افزایش است. برای مثال در بخش دریافت کالای فروشندگان، مرکز اصفهان ظرفیت دریافت ۴ هزار آیتم در روز را از فروشندگان دارد. به همین ترتیب مرکز دریافت کالای فروشندگان مشهد ظرفیت دریافت ۱۵۰۰ آیتم را از فروشندگان دارد و به طور میانگین روزانه بین ۴۰ تا ۷۰ فروشنده به این شعبه مراجعه می‌کنند.

از طرف دیگر نزدیک به چهار سال از راه‌اندازی پلتفرم مارکت‌پِلیس در دیجی‌کالا می‌گذرد و امروز ۳۰ هزار کسب‌وکار ایرانی به عنوان فروشنده با دیجی‌کالا همکاری می‌کنند. در پلتفرم مارکت‌پِلیس فروشندگان می‌توانند با برند خود کالاهایشان را در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا عرضه کنند. این کالاها برای پردازش و توزیع به مرکز پردازش دیجی‌کالا ارسال می‌شوند و بعد از پردازش از طرف دیجی‌کالا برای مشتریان ارسال می‌شود. اکنون دیجی‌کالا برای تسهیل شرایط برای فروشندگان تدابیری اندیشیده است تا در شهرهای مختلف کشور، امکان تحویل کالا به انبار و مراکز توزیع دیجی‌کالا تسهیل شود.

از مهر ماه ۱۳۹۸ کسانی که قصد دارند در مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا به فعالیت بپردازند، می‌توانند با ثبت آدرس در شهر مورد نظر خود فعالیت خود را به عنوان فروشنده در دیجی‌کالا آغاز کنند و دیگر نیاز به ثبت آدرس تهران و ارسال کالاها صرفا از شهر تهران به مرکز پردازش دیجی‌کالا نیست. در همین راستا در شهرهای اصفهان، مشهد، کرج و شیراز هم مراکزی برای تحویل کالای فروشنده‌ها افتتاح شده و مراکز بقیه شهرهای اصلی تا آخر دی ماه ۹۸ راه‌اندازی خواهد شد.

شما می‌توانید برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد فروشندگان دیجی‌کالا و امکان همکاری به عنوان فروشنده دیجی‌کالا اینجا را مطالعه کنید.

برچسب‌ها: مارکت پلیسدیجی‌کالامارکت پلیس دیجی‌کالافروشندگان دیجی‌کالا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.