«حالت ناشناس» گوگل مپس برای کاربران آی‌اواس عرضه شد
پس از عرضه برای اندروید ۸

«حالت ناشناس» گوگل مپس برای کاربران آی‌اواس عرضه شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۲ | ۲ دقیقه

گوگل ساعاتی پیش اعلام کرد «حالت ناشناس» گوگل مپس که در گذشته برای کاربران اندرویدی عرضه شده بود، از امروز برای کاربران آی‌اواس هم قابل استفاده است.

نوپانا به نقل از آی‌تی‌ایران: حالت ناشناس یا همان «Incognito mode» شباهت زیادی به همان حالتی دارد که در گوگل کروم وجود دارد. زمانی که این ویژگی فعال باشد، کاربر می‌تواند مکان‌های مختلف را روی نقشه جستجو و یا به هر مکانی سفر کند، بدون اینکه گوگل اطلاعات او را در اکانتش ذخیره کند.  برای استفاده از این حالت ابتدا تصویر پروفایلتان را لمس کرده سپس گزینه «Turn on Incognito mode» را فعال کنید.

البته گوگل مپس تنها برنامه‌ای نیست که از حالت ناشناس پشتیبانی می‌کند. سال ۲۰۱۸، گوگل حالت ناشناس را برای اپلیکیشن اندروید یوتیوب نیز معرفی کرد. در کل این حالت به کاربران موبایل امکان داشتن فضای خصوصی‌تر را می‌دهد.

علاوه بر این، گوگل اعلام کرده که ماه آینده امکانی را برای کاربران اندرویدی فراهم می‌کند که اجازه می‌دهد اطلاعات گوگل مپس و تاریخچه جستجو را به‌صورت دسته‌ای از روی تایم‌لاین گوگل مپس حذف کنند. طبق تصاویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد کاربر حتی می‌تواند مکان‌ها را به‌صورت انتخابی حذف کند.

 

برچسب‌ها: گوگل مپساندرویدiOSگوگلحالت ناشناس
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.