به وسیله این پنج ابزار به یک متخصص سئو تبدیل شوید
رپرتاژ آگهی؛ ۸.۷

به وسیله این پنج ابزار به یک متخصص سئو تبدیل شوید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۱ | ۶ دقیقه

یک جوان خلاق ایرانی ابزار آنلاین بررسی و تحلیل حرفه‌ای سئو سایت را راه‌اندازی کرد.

نوپانابی‌تردید موفقیت یک کسب و کار آنلاین و اینترنتی ارتباط مستقیمی با سئوی سایت دارد و اطلاع از وضعیت سئوی سایت و تلاش برای بهبود آن  باعث می‌شود تا کسب و کار شما از طریق موتورهای جستجو در دسترس کاربرانی که به دنبال محصول و خدمات شما هستند قرار گرفته و از رقبای حرفه‌ای خود پیشی بگیرد.

با توجه به مشکلاتی که کاربران و وب مسترهای ایرانی در دسترسی به مراجع خارجی داشته و همچنین قیمت بالای استفاده از ابزارهای ارائه شده در این سایت‌ها، کافه سه  با بهره گیری از آخرین الگوریتم‌ها و استانداردهای سئو، ابزارهای حرفه‌ای برای بررسی و تحلیل حرفه‌ای سئوی سایت شما طراحی کرده و با قیمتی کمتر از نمونه‌های خارجی در دسترس وب مسترها ، استارت آپ‌ها و دست اندرکاران خدمات اینترنتی قرار داده است.

ابزارهایی که در کافه سه برای بررسی و تحلیل حرفه‌ای سایت در دسترس وب مستران عزیز قرار گرفته عبارتند از: واژه یاب، سایت سنج، لینک بانک، مراقب رنک و مراقب لینک.

مراحل کار در کافه سه خیلی ساده است: ابتدا در سایت ثبت نام کنید و یکی از پنل‌های حرفه‌ای وب مستران را با قیمتی بسیار کمتر از سایت‌های خارجی و البته با ریال خریداری کنید و به مدت شش ماه یا یکسال از هزاران  مورد اطلاعات خاص و ویژه در مورد پارامترهای سئوی سایت خود و رقبا مطلع شوید.

برای تحلیل و بهبود سئوی سایت خود کافی است از این پنج ابزار استفاده کنید و به متخصص سئو تبدیل شوید.

ابزار واژه‌یاب: بهترین کلمات کلیدی متناسب با سایت خود را پیدا کنید.

کافیست یک کلمه کلیدی را برای شروع به واژه‌یاب بدهید. صدها کلمه مرتبط به همراه متریک‌های مهم سئو در اختیار شما قرار داده خواهد شد. بهترین کلمات و ایده‌ها را در لیست شخصی ذخیره کرده و شروع کنید!

ابزار سایت‌سنج : رقبا خود را زیر ذره‌بین ببرید

می‌توانید متریک‌های مهم سئو، بک‌لینک‌ها، لیست دامنه‌های اشاره کننده، لیست کلمات کلیدی موفق رقبا خود را توسط ابزار سایت‌سنج مشاهده و تحلیل کنید و رقبای خود را بهتر بشناسید. بخش‌های ضعیف سئو را شناسایی کرده و با کمک مقالات آموزشی سئو برای حل آن‌ها تلاش کنید.

ابزار لینک بانک: بهترین بک‌لینک‌های ممکن را تهیه کنید

با استفاده از ابزار لینک بانک می‌توان به بک‌لینک تمامی سایت‌ها و از جمله سایت خود و سایت‌های رقبا دسترسی داشت. بهترین بک‌لینک رقبای موفق را پیدا کرده و سعی کنید شما هم همان بکلینک را برای خود ایجاد کنید.

ابزار مراقب رنک: رنک گوگل شما در موقعیت و دستگاه‌های متفاوت

توسط مراقب رنک می‌توان همیشه در جریان جایگاه دقیق سایت خود در گوگل بود. علاوه بر جایگاه فعلی می‌توان تغییرات مثبت یا منفی در رنکینگ و همچنین حدود ورودی هر کلمه کلیدی را بررسی کرد.

ابزار مراقب لینک: بک لینک‌های ایجاد یا خریداری شده را به حال خود رها نکنید.

ایجاد یا خرید بک لینک جزو اولین و مهم ترین بهینه سازی‌های سئو است اما نگهداری و حذف نشدن بک لینک‌ها به اندازه ایجاد آن‌ها مهم است. با استفاده از مراقب لینک، لیست بک لینک‌های خود را همیشه و همه جا به همراه داشته باشید.

بی تردید تحلیل و بررسی پارمترهای مختلف سایت، چراغ راه موفقیت کسب و کار اینترنتی شما در دنیای تجارت اکترونیک خواهد شد و با کافه سه  CafeSE.net امکان دسترسی وب مستران به هزاران نوع اطلاعات خاص و ارزشمند در خصوص سایت خود و دیگران بسیار آسان شده است.

برچسب‌ها: سئوکافه سهابزار سئو
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.