نیاز کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال
رپرتاژ آگهی؛ ۸

نیاز کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۷ | ۷ دقیقه

غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانس‌های تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.

نوپانادنیای بازاریابی دیجیتال مانند یک اقیانوس وسیع و بی‌کران است که در موقعیت‌های مختلف باید بخشی از آن را به کار بگیرید. اما شناسایی نیازهای واقعی کسب و کارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال در واقع هنر و تخصصی است که شرکت‌های ارائه کننده خدمات دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال مارکترها باید از خودشان نشان دهند.

اگر قرار است برای آنها نسخه‌ای بپیچید، باید ابتدا تشخیص درستی داشته باشید. گاهی خطا و اشتباه در شناسایی این نیازها باعث هدر رفتن منابع سازمانی می‌شود و از طرف دیگر نتایج سو و منفی خواهد داشت. به عنوان مثال برای بهینه سازی سایت و در نتیجه فروش تشخیص اولیه و شناخت نوع بیزنس به شدت مهم است. البته ابزارهای آنلاین و آفلاین ایرانی و خارجی هستند که در آنالیز و تحلیل کمپین ها و سئو و بهینه سازی سایت به شما کمک می کنند. به عنوان مثال ابزارهای خارجی مثل گوگل آنالیتیکس، گوگل تگ منیجر یا ابزارهای آنالیز سایت ایرانی مثل جت سئو می توانند به شما در تحلیل ها کمک کنند.

در دنیای بازاریابی اینترنتی هر روزه شاهد ظهور روش‌های جدید و متنوعی هستیم که به شما کمک می‌کند تا به کمک ابزارها و روش‌های آنلاین بتوانید به اهداف خود شامل اهداف بازاریابی و فروش برسید. اما به طور کلی بخش اعظم این خدمات در حوزه‌های زیادی متمرکز شده است:

طراحی سایت و اپلیکیشن

خدمات سئو و آنالیز سایت

بازاریابی محتوایی و تولید محتوا

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

انواع تبلیغات آنلاین

کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ چه نیازهایی دارند؟

شرکت‌ها، برای اینکه بتوانند مخاطبان خود را شناسایی کرده، با آنها ارتباط بگیرند و تبلیغات یا محتوای موردنظر خود را برای آنها بفرستند، می‌توانند از روش‌هایی چون ایمیل مارکتینگ استفاده کنند که مقرون‌به‌صرفه بوده و اثربخشی خوبی دارد. روش دیگر استفاده از تبلیغات آنلاین مانند انواع تبلیغات کلیکی، گوگل ادوردز، همسان، متنی و... است که می‌تواند ترافیک ورودی خوبی ایجاد کند.

اما دو سرفصل مهم دیگر وجود دارد که کسب و کارهای آنلاین به آن نیاز مبرم و جدی دارند تا بتوانند مخاطبان بیشتری جذب کنند، خدمات سئو و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. سئو به تنهایی شامل دو بخش on-page و off-page است که بخش مهم و کلیدی آن به تولید محتوا گره خورده است. اگر قصد دارید درباره سئو و لزوم آن برای کسب و کارها اطلاعات بیشتری کسب کنید، روی لینک زیر کلیک کنید:

سئو چیست؟

اما تولید محتوای سئو شده کار هر کسی نیست و نیاز به تیم متخصص دارد. به همین دلیل تعرفه تولید محتوا نمی‌تواند عدد ثابتی باشد. البته برخی به اشتباه فکر می‌کنند سئو فقط به معنای خدمات رپورتاژ آگهی و دریافت بک لینک است. به همین دلیل شاهد انواع تعرفه رپورتاژ آگهی هستیم که اثربخشی آن گاهی فقط جنبه تبلیغاتی دارد

در مرحله بعدی نیز باید متناسب با کسب و کار و مخاطبان خود در شبکه‌های اجتماعی متفاوت حضور داشته باشید. در این بخش نیز بازاریابی محتوایی و تولید محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد.

اما زمانی که توانستید به روش‌های مختلف مخاطبان خود را جذب کنید، باید به سمت بستری هدایت شوند که بتوانند در آنجا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کرده و در آخر اقدام نهایی یا خرید را انجام دهند. در این قسمت کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ‌ها به یک سایت یا اپلیکیشن موبایل حرفه‌ای نیاز دارند که کاملا اصولی مبتنی بر جدیدترین تکنولوژی‌روز و سئومحور طراحی شده باشند.

کدام شرکت را برای حل نیازهای‌مان انتخاب کنیم؟

بعد از شناسایی نیازها در حوزه بازاریابی دیجیتال، مهمترین سوال این است که چه شرکتی را برای انجام چنین خدماتی انتخاب کنیم که بتواند به صورت حرفه‌ای، تخصصی و البته یکپارچه نیازهای‌مان را مرتفع کند. وب ۲۴ شرکتی است که بیشتر به نام شرکت طراحی سایت وب ۲۴ شناخته می‌شود. اما مجموعه ما به صورت حرفه‌ای و تخصصی جز طراحی و راه‌اندازی انواع وب‌سایت، در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند تبلیغات کلیکی، تولید محتوا، رپرتاژ آگهی، طراحی اپلیکیشن و... نیز فعالیت جدی دارد.

اما این تمام ماجرا نیست و سئو ۲۴ و سایت جت نیز یکی از شناخته‌شده‌ترین سایت ها در زمینه ارائه خدمات سئو و محتوای آموزشی در حوزه توسعه فردی و آموزش های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ هستند و به عنوان مراجع این حوزه محسوب می شوند.

اگر می‌خواهید بدون دردسر نیازهای خود در حوزه بازاریابی دیجیتال را برطرف کنید، فقط یک تماس با وب ۲۴ و سئو ۲۴ فاصله دارید.

برچسب‌ها: بازاریابی دیجیتالسئودیجیتال مارکتینگ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.