نوشته های مرتبط: تفکیک تخلف صاحب سرویس و کاربر در پیام‌رسان‌ها، قانونی شد

دانشگاه‌ها می توانند چرخه دانش را در کشور خلق کنند

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۱/ ۳ دقیقه

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور از واحدهای فناورانه، شتاب دهنده و استارتاپ استودیوهای فعال در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی بازدید کرد.

مبادله حدود ۸۰۰ توافق بین سازمان توسعه صنعتی ایران و کره جنوبی

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۶/ ۴ دقیقه

مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی ایران گفت : بر اساس تفاهم‌نامه وزارت صمت، سازمان توسعه صنعتی و فناوری شهرک‌های صنعتی ایران و بنگاه‌های کوچک و متوسط و استارتاپ‌های کره جنوبی، حدود 226 نشست برگزار و حدود 800 توافق مبادله شده است.

تهران مرکز منطقه‌ای فعالیت‌های استارت‌آپی شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۹/ ۴ دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست چهارجانبه آذربایجان پیشنهاد کرد یک مرکز منطقه‌ای برای حمایت از فعالیت‌های استارت‌آپی با مشارکت چهار کشور منطقه‌ای ایجاد شود و از آمادگی ایران برای میزبانی این مرکز در تهران خبر داد.

بهبود شاخص جهانی نوآوری ایران از رتبه ۱۲۰ به ۶۰

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۹/ ۶ دقیقه

سورنا ستاری با اشاره به اقتصاد دانش بنیان ایجاد زیست بوم مساعد کارآفرینی در سال های اخیر از بهبود شاخص نوآوری کشور خبر داد.

فیسبوک دیگر به ترامپ برای انتخابات سال ۲۰۲۰ کمک نخواهد کرد

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۵/ ۴ دقیقه

کمپانی فیسبوک اعلام کرد در انتخابات آینده‌ی ریاست جمهوری که قرار است سال ۲۰۲۰ برگزار گردد، کمک کمتری به ترامپ خواهد کرد.

وزیر ارتباطات عضویت ناخواسته کاربران در سرویس‌‌های ارزش افزوده را تایید کرد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۱/ ۴ دقیقه

پیگیری مافیای سرویس‌های ارزش افزوده از سوی وزیر ارتباطات جدی به نظر می‌رسد. آذری جهرمی که در روزهای گذشته در توییتر به این مسائل پرداخته و خبر از کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی داده بود، حالا با انتشار جزییات بیشتر، تایید کرده است که عضویت بدون اطلاع کاربر در این سرویس‌ها وجود داشته است.

آینده صنعت پرداخت اینترنتی با تصمیمات جدید رو به نابودی است

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۴:۲۷/ ۶ دقیقه

کسب‌وکارهای اینترنتی در سال‌های اخیر برای دریافت درگاه پرداخت مشکلات بسیاری داشته‌اند که بزرگ‌ترین آنها، پیش‌نیازی به نام نماد اعتماد الکترونیکی بوده است.

گزارشی درباره تکنولوژی‌های تبلیغات در ایران

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۷:۲۶/ ۲۳ دقیقه

در این گزارش به بررسی نیازها، روند کلی و آینده تبلیغات در ایران تا سال ۲۰۲۰ پرداخته شده است.