نوشته های مرتبط: قهرمان صرفهجویی در زمان شوید!
هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روشهای کلاسیک انجام میشد، اما در محیطهای استارتآپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روشهای کلاسیک نمیتوانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخهای کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسبوکار میشدند.
چه افرادی نباید وارد استارتآپها شوند؟؟
قبل از شروع فعالیت خود در استارتآپ با سختیهی این حرفه آشنا شوید تا متوجه شوید با آنها سازگار هستید یا نه.
تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارتآپ را پیشبینی میکند
همهی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجهی خود را روی یک ایده سرمایهگذاری کنند، باید تقاضای بالقوهی بازار را به روشهای مختلف ارزیابی کنند.
با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید
فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت میشود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته میشود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.
کارآفرینی که برای فروش محصول خود به کل کشور آمریکا سفر کرد
جان ماک از روش سنتی برای بازاریابی محصول خود استفاده کرد و اکنون به صاحبان کسبوکار در مورد چگونگی فروش محصولات مشاوره میدهد.
۷ علامتی که نشان میدهند در کارتان پیشرفت نمیکنید
روانشناسان معتقدند که در این مواقع، افراد قربانی موفقیت اولیهی خود میشوند و دیگر نمیتوانند از روند همیشگی پیشرفت پیروی کنند.
۶ اصل استخدام آسان بعد از اخراج
اخراج از محل کار جزو اتفاقاتی است که امکان دارد بارها رخ دهد. بسیاری از بزرگان دنیای تکنولوژی و مدیریت بارها از شغلهایشان اخراج شده اند. «استیو جابز» بنیانگذار اپل حتی از سمت مدیرعاملی شرکت خود نیز اخراج شد اما پس از آن دوباره استخدام آسان را تجربه نمود.
اقدامات افراد موفق برای غلبه بر شکست
پذیرش شکست و تبدیل آن به نقطهی قوت میتواند به برداشتن موانع و رسیدن به هدف با سرعت بیشتر کمک کند.