نوشته های مرتبط: DM Talk رویدادی برای آگاهی

کسب‌وکار مبتنی بر اپلیکیشن‌ خود را به اوج برسانید

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

«بکتوری» خدمات سمت سرور ارائه می‌دهد و «تپسل» محصولی با شکل و فرم یک آژانس تبلیغاتی است؛ اما هر دو در یک نقطه به هم می‌رسند و آن نقطه، کسب‌وکار مبتنی بر اپلیکیشن است.

چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتاب‌دهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه می‌خوانید.

بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب به‌کمک محتوای با کیفیت

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که به‌وضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام می‌شود.

مثلث رشد کسب‌وکار؛ کلید موفقیت در رقابت

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

گاهی اوقات راه‌حل‌های رشد یک کسب‌و‌کار بدیهی به نظر می‌رسند؛ درصورتی‌که همین راه‌حل‌های ساده می‌توانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.

گزارشگر حرفه‌ای در بازاریابی دیجیتال شما

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

کارگاه «گوگل آنالیتیکز (Google Analytics) با رویکرد مارکتینگ»، با تلاش «آکادمی کارآفرینی تهران»، ظهر روز پنچ‌شنبه ۲۲ تیرماه در محل شتاب‌دهنده آواتک برگزار شد. در این مطلب، به گزارش برگزاری این کارگاه می‌پردازیم.

منتورشیپ، یک مفهوم صرفا باکلاس یا فرشته‌ نجات استارت‌آپ‌ها؟

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مربیگری یا منتورشیپ، فرصتی است برای کمک به رشد یک فرد یا تیم استارت‌آپی دیگر. در این مطلب به جایگاه آنها در اکوسیستم کارآفرینی می‌پردازیم.